Kadra
Naszą kadrę stanowią doświadczeni nauczyciele, którzy każdego dnia dbają o rozwój emocjonalny, intelektualny i fizyczny przedszkolaków. Angażują się w sprawy najmłodszych i służą im zawsze swoją pomocą. Pracę z dziećmi opierają oni na zdobytym wykształceniu i autentycznej radości z uczestniczenia w życiu dzieci.
mgr Danuta Polańska
Dyrektor Przedszkola, pedagog, specjalista pedagogiki przedszkolnej i zarządzania przedszkolem
mgr Joanna Olszewska
Zastępca dyrektora przedszkola, specjalista pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Logopeda
mgr Agnieszka Kołodziej
Wychowawca grupy Żyrafek, specjalista pedagogiki wczesnoszkolnej, nauczyciel języka angielskiego
mgr Oleksandra Molenda
Pedagog, asystent wychowawcy
W 2012 roku ukończyłam Narodowy Pedagogiczny Uniwersytet w Kijowie na kierunku Pedagogika
{slider title="Czytaj więcej"}
Gdzie zdobyłam tytuł wychowawcy, pedagoga w placówkach przedszkolnych, szkolnych i społeczno-rehabilitacyjnych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami.
Doceniam relacje międzyludzkie i uwielbiam pracę z dziećmi, którym pomagam zrozumieć nasz ciekawy świat. Lubię towarzyszyć im w poznawaniu nowych rzeczy, tak ważnych dla nich - małych odkrywców.
Szczerze cieszę się razem z nimi z każdego ich postępu.
{/sliders}
mgr Jolanta Kolanowska
Instruktor gimnastyki korekcyjnej, specjalista pedagogiki przedszkolnej, wczesnoszkolnej
{slider title="Czytaj więcej"}
Ukończyłam studia wyższe na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w zakresie wychowanie przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Ponadto ukończyłam studia podyplomowe na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie w zakresie Korekcja Wad Postawy.
{/sliders}
mgr Adrianna Zborowska
Instruktor rytmiki
{slider title="Czytaj więcej"}
Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie śpiewu operowego. Wieloletnia instruktorka zajęć rytmicznych, a także nauczyciel śpiewu, fortepianu oraz skrzypiec. Z zamiłowania instrumentalista folkowy czynnie działający na scenie muzycznej.
{/sliders}
mgr Izabela Kamińska
Nauczyciel specjalista pedagogiki specjalnej w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji indywidualnej.
{slider title="Czytaj więcej"}
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, gdzie ukończyłam pedagogikę specjalną w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji indywidualnej. W czasie studiów pracowałam z dziećmi w różnym wieku szkolnym i przedszkolnym.
Byłam również opiekunką trzyletniej dziewczynki i asystentką osoby niewidomej. Praca z dziećmi od zawsze sprawiała mi wiele radości. Jestem wrażliwa na potrzeby każdego dziecka. Mam nadzieję, że moja osoba wniesie wiele dobrego w życie powierzonych mej opiece dzieci.
{/sliders}
mgr Patrycja Serwin
Specjalista pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagog specjalny w zakresie wczesnego wspomagania
{slider title="Czytaj więcej"}
Ukończyłam Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz pedagogiki specjalnej na kierunku wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
{/sliders}
mgr Joanna Kluczewska
Psycholog
{slider title="Czytaj więcej"}
W 2019 roku zdobyłam tytuł magistra psychologii w Instytucie Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ponadto ukończyłam Studium Pedagogiczne UJ.
W swojej pracy kieruję się hasłem J. Korczaka „Nie ma dzieci, są ludzie” oraz przekonaniem, że „dzieci dobrze sobie radzą, jeśli potrafią” (dr Ross W. Greene).
{/sliders}
Edyta Cieślik
{slider title="Czytaj więcej"}
{/sliders}
Nasza kadra
- Tworzy przyjazną atmosferę wychowawczą, okazuje wiele ciepła i zrozumienia.
- Buduje w Dziecku poczucie Jego własnej wartości.
- Uczy wzajemnego zrozumienia i szacunku, zaczynając od uważnego słuchania.
- Wskazuje sposób, jak Dziecko może zaspokoić swoje potrzeby, szanując innych.
- Zawiera kontrakt z Dziećmi, który służy ochronie potrzeb każdego członka społeczności przedszkolnej.
- Dostarcza różnorodnych materiałów rozwijających wyobraźnię i możliwości twórcze Dziecka.
- Daje Dziecku swobodę tworzenia, pielęgnując Jego oryginalność, niepowtarzalność.
- Motywuje do podejmowania nawet trudnych zadań.
- Pozwala na błądzenie i odkrywanie błędów.
- Uczy umiejętności argumentacji, udowadniania swoich racji.